Image
26/09/2010

Karel de Grote-Hogeschool brengt magazine inK.

Karel de Grote-Hogeschool lanceert een driemaandelijks magazine in een oplage van 10.000 exemplaren, om zo niet alleen zakelijke communicatie te brengen, maar ook de mens te tonen achter de student en de medewerker en om het beleid breder te kaderen.

 

“Met inK. kijken we over de hogeschoolmuren heen. We halen banden aan met bedrijven, social-profitorganisaties, onze afgestudeerden … , en dit in zowel binnen- als buitenland”, zegt Veerle Bogaert, directeur HR. “Voor fotomateriaal en illustraties werken we zoveel mogelijk samen met onze studenten, medewerkers en alumni. Ook voor de inhoud doen we actief een beroep op onze community, onder andere via nieuws@kdg.be, ons online meldpunt voor elk feit met nieuwswaarde binnen de hogeschool. Tegelijk wakkeren we via onze Facebookpagina een open dialoog aan. Zo hoeden we ons voor goed-nieuws-shows”, vertelt Annemie Marien, diensthoofd communicatie. “Echte verhalen en echte beelden van echte mensen dus.”

(SVR)

 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Mechelse studente maakt podcast voor wie worstelt met studiekeuze

Communicatiestudente Emma Scheyvaerts (20) van de Thomas More Hogeschool in Mechelen is al aan het tweede [...]

17/03/2022

Brusselse zussen finalistes in Red Bull Basement

De zussen Hajar en Kawthar Saidi (19), twee Brusselse studentes Business Management aan de ICHEC Brussels [...]

12/03/2022

10-jarig bestaan van Deliria gevierd op Internationale Vrouwendag

Dat enkel mannen bier drinken, is uiteraard onzin. Veel vrouwen lusten wel een frisse pint. Maar [...]

11/03/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84