Image
26/09/2010

Karel de Grote-Hogeschool brengt magazine inK.

Karel de Grote-Hogeschool lanceert een driemaandelijks magazine in een oplage van 10.000 exemplaren, om zo niet alleen zakelijke communicatie te brengen, maar ook de mens te tonen achter de student en de medewerker en om het beleid breder te kaderen.

 

“Met inK. kijken we over de hogeschoolmuren heen. We halen banden aan met bedrijven, social-profitorganisaties, onze afgestudeerden … , en dit in zowel binnen- als buitenland”, zegt Veerle Bogaert, directeur HR. “Voor fotomateriaal en illustraties werken we zoveel mogelijk samen met onze studenten, medewerkers en alumni. Ook voor de inhoud doen we actief een beroep op onze community, onder andere via nieuws@kdg.be, ons online meldpunt voor elk feit met nieuwswaarde binnen de hogeschool. Tegelijk wakkeren we via onze Facebookpagina een open dialoog aan. Zo hoeden we ons voor goed-nieuws-shows”, vertelt Annemie Marien, diensthoofd communicatie. “Echte verhalen en echte beelden van echte mensen dus.”

(SVR)

 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Duurzamer pinten pakken in Leuven

De Leuvense studentenkoepel LOKO lanceert een duurzaam project met herbruikbare bekers voor kringen, [...]

12/01/2022

GUIDO ging een elektrische deelstep uitproberen in Brussel

Drie jaar nadat ze als Europese pionier het concept hadden gelanceerd in Stockholm, is het Zweedse micro-mobilitybedrijf [...]

27/12/2021

Salon des Jeunes: jonge kunstenaars in Gents MSK

In de 19de eeuw stelden kunstenaars hun nieuwe creaties tentoon op de driejaarlijkse Gentse 'Salons', [...]

26/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84