Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het is eens iets anders: examens afleggen op externe locaties

Omdat het momenteel te moeilijk is om alle studenten in één aula te proppen, gingen universiteiten [...]

26/05/2020

Terug naar de hogeschool: twee studenten delen hun ervaringen

Hogescholen en universiteiten geven zoveel mogelijk lessen online, maar voor praktijklessen en sommige [...]

25/05/2020

Studio Brussel lanceert twee nieuwe digitale streams: Hooray en Bruut

Vandaag introduceert Studio Brussel twee nieuwe non-stop streams aan hun luisteraars. Hooray zuigt je [...]

25/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84