Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Muzikale thesis? Doe mee aan de VI.BE scriptieprijs

Studeer je aan een Vlaamse of Brusselse hogeschool of universiteit en koos je een scriptie-onderwerp [...]

23/06/2023

Dit is het mooiste universiteitsgebouw van België

Opleidingsbedrijf The Knowledge Academy maakte een top-10 van de mooiste universiteitsgebouwen van Europa. [...]

16/06/2023

Tiende editie van 'Kunst op de Campus' in Antwerpen

Nog tot 2 juli heeft in Antwerpen de tiende editie van Kunst op de Campus plaats, een samenwerking tussen [...]

09/06/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84