Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste universitaire opleiding circulair bouwen

Circulair of materiaalneutraal bouwen is een beleidsprioriteit. Om hierop in te pikken, biedt de Vrije [...]

12/05/2023

Weesfietsen krijgen tweede leven in Gent

Fietsen die in Gent zijn achtergelaten, worden door De Fietsambassade opgehaald en bewaard. Vorig jaar [...]

04/05/2023

Mediastudenten Thomas More organiseerden worstel-event

Ongewone taferelen op De Ham, de mediacampus van Thomas More in Mechelen. Begin maart toverden studenten [...]

30/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84