Image
10/11/2010

Reclamefilmpjes voor Nederlandse universiteit zijn te sexy

De Radbout Universiteit in het Nederlandse Nijmegen dacht met sexy reclamefilmpjes de ideale manier gevonden te hebben om studenten te lokken, maar daar is niet iedereen het mee eens.


Als hoofdpersonage had de afdeling Communicatie ex-playmate Ancilla Tilia opgetrommeld en zij doet in de filmpjes wat ze het beste kan: sexy zijn. Volgens Claudia Krops van de ondernemingsraad gaat het er echter óver. "Welke studenten willen we hiermee lokken? De eigen site van deze presentatrice mogen scholieren nog niet eens bezoeken! Ik vind de filmpjes seksistisch en denigrerend." Daar is de studentenraad het volledig mee eens en de filmpjes moeten dan ook snel offline.

(SVR)

bekijk een van de reclamefilmpjes hier


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Franse student plaatst cv op blikje Red Bull

De Franse communicatiestudent Victor Laforge wou maar al te graag een job scoren bij Red Bull en vond [...]

27/05/2022

Online jongerenprofiel geeft zicht op eigen kindertijd

Veel jongeren die op jonge leeftijd in contact komen met hulpverlening, hebben op latere leeftijd moeite [...]

26/05/2022

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84