Image
10/11/2010

Reclamefilmpjes voor Nederlandse universiteit zijn te sexy

De Radbout Universiteit in het Nederlandse Nijmegen dacht met sexy reclamefilmpjes de ideale manier gevonden te hebben om studenten te lokken, maar daar is niet iedereen het mee eens.


Als hoofdpersonage had de afdeling Communicatie ex-playmate Ancilla Tilia opgetrommeld en zij doet in de filmpjes wat ze het beste kan: sexy zijn. Volgens Claudia Krops van de ondernemingsraad gaat het er echter óver. "Welke studenten willen we hiermee lokken? De eigen site van deze presentatrice mogen scholieren nog niet eens bezoeken! Ik vind de filmpjes seksistisch en denigrerend." Daar is de studentenraad het volledig mee eens en de filmpjes moeten dan ook snel offline.

(SVR)

bekijk een van de reclamefilmpjes hier


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Odisee wil studenten aan het lezen krijgen

Hogeschool Odisee rolt een actieplan uit om studenten weer meer aan het lezen te krijgen. Uit internationaal [...]

07/04/2022

UGent opent eigen coworkingspace voor student-ondernemers

DO!, het centrum voor (student-)ondernemerschap van de UGent, heeft een gloednieuwe coworkingspace geopend [...]

06/04/2022

Giant-sausrecept van Quick voor meer dan 30.000 dollar verkocht als NFT

Tijdens een online veiling had een fan van Quick 31.140 dollar (dat is 27.755 euro) over om een uniek [...]

05/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84