Image
10/11/2010

Reclamefilmpjes voor Nederlandse universiteit zijn te sexy

De Radbout Universiteit in het Nederlandse Nijmegen dacht met sexy reclamefilmpjes de ideale manier gevonden te hebben om studenten te lokken, maar daar is niet iedereen het mee eens.


Als hoofdpersonage had de afdeling Communicatie ex-playmate Ancilla Tilia opgetrommeld en zij doet in de filmpjes wat ze het beste kan: sexy zijn. Volgens Claudia Krops van de ondernemingsraad gaat het er echter óver. "Welke studenten willen we hiermee lokken? De eigen site van deze presentatrice mogen scholieren nog niet eens bezoeken! Ik vind de filmpjes seksistisch en denigrerend." Daar is de studentenraad het volledig mee eens en de filmpjes moeten dan ook snel offline.

(SVR)

bekijk een van de reclamefilmpjes hier


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More heeft een nieuwe huisstijl

Tien jaar na het ontstaan van Thomas More wil de grootste hogeschool van Vlaanderen een breder terrein [...]

29/03/2023

Jongeren stuwen bezoekerscijfers Gentse musea omhoog

De Gentse musea halen opnieuw de bezoekerscijfers van voor de coronacrisis. In totaal kregen ze vorig [...]

24/03/2023

Studenten houden van traditionele Vlaamse kost

Studenten die gaan eten bij Lunch Garden, kunnen op vertoon van hun studentenkaart een voordelig studentenmenu [...]

23/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84