Image
10/11/2010

Reclamefilmpjes voor Nederlandse universiteit zijn te sexy

De Radbout Universiteit in het Nederlandse Nijmegen dacht met sexy reclamefilmpjes de ideale manier gevonden te hebben om studenten te lokken, maar daar is niet iedereen het mee eens.


Als hoofdpersonage had de afdeling Communicatie ex-playmate Ancilla Tilia opgetrommeld en zij doet in de filmpjes wat ze het beste kan: sexy zijn. Volgens Claudia Krops van de ondernemingsraad gaat het er echter óver. "Welke studenten willen we hiermee lokken? De eigen site van deze presentatrice mogen scholieren nog niet eens bezoeken! Ik vind de filmpjes seksistisch en denigrerend." Daar is de studentenraad het volledig mee eens en de filmpjes moeten dan ook snel offline.

(SVR)

bekijk een van de reclamefilmpjes hier


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Smash' is tienerwoord van het jaar

Het nieuwskanaal nws.nws.nws ging voor de vierde keer op zoek naar het tienerwoord van het jaar. Die [...]

22/03/2023

Winkelen zonder gejengel aan je hoofd

Prikkelarm winkelen, zonder irritante achtergrondmuziek, schelle 'droge voeding kassa vier!'-mededelingen [...]

20/03/2023

Samsung stoomt masterstudenten klaar voor de werkvloer

Met Talents of the Future, een opleidingstraject voor masterstudenten, wil Samsung de connectie tussen [...]

15/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84