Image
28/11/2010

Accent Jobs For People steekt schoolverlaters in nieuw kleedje

Uit de 4176 schoolverlaters die Accent Jobs For People aan een job geholpen heeft, heeft de organisatie afgelopen donderdag tien winnaars geselecteerd. Zij mochten elk vijf work-outfits gaan kiezen bij Shoeby Fashion in Sint-Niklaas.

 

De verkiezing kwam er in het kader van de schoolverlaterscampagne ‘Krijg de Klere(n)’ waarmee Accent Jobs For People inspeelt op de hoge werkloosheidsgraad bij jongeren en de groeiende vraag naar talent. Lieven Bonamie, Marketing Director bij Accent Jobs For People geeft een woordje uitleg: “In 2009 bedroeg de jongerenwerkloosheid 25 procent. Dit was voor ons een signaal om een activatiecampagne te doen gericht op jongeren. We hebben de ‘krijg de klere(n)’-campagne een jaar gevoerd in jongerenmedia, op schoolbeurzen en schoolcampussen. In totaal hebben we zo 4176 jongeren ingeschreven en aan een eerste werkervaring geholpen.”

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe editie van campagne tegen pesten focust op de omgeving

STIP IT, de campagne tegen pesten van Ketnet, MNM en Radio 2, is maandag van start gegaan en richt zich [...]

15/09/2024

Vijf tips voor een vlotte start van het academiejaar

Het is weer bijna zover: het nieuwe academiejaar gaat van start. Wat moet je zeker weten vooraleer je [...]

14/09/2024

Studenten nemen de spelling van Gen Z onder de loep

Vier laatstejaarsstudenten Business & Languages van Arteveldehogeschool in Gent tonen in hun bachelorproef [...]

10/09/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84