Image
08/10/2012

Henkel Innovation Challenge – Bedenk hét product van de toekomst

Heb je originele ideeën? Ben je geïnteresseerd in business, marketing en innovatie? Perfect, want de Duitse multinational Henkel, die onder meer merken als Persil, Silan, Pritt en Schwarzkopf in zijn portefeuille heeft, organiseert voor de zesde keer zijn Innovation Challenge.

 

Teams van twee studenten nemen het op tegen elkaar in een wedstrijd waar maar liefst 25 verschillende landen aan deelnemen. De bedoeling? Een gloednieuw product bedenken binnen een van de bestaande Henkel-merken dat tegemoetkomt aan de behoeften van mensen in het jaar 2050. Dat is niet alleen uitdagend en fun, maar je zet bovendien je eerste stappen in de internationale zakenwereld. De finale vindt plaats van 18 tot 20 maart in Shanghai en daar worden ook de prijzen uitgedeeld. De leden van het winnende studententeam mogen op wereldreis (waarde van 10.000 euro), het tweede beste team krijgt nog 4000 euro, en het derde team gaat naar huis met 2000 euro.

Hoe ga je concreet te werk? Stel je team samen, zet je idee op papier, motiveer het grondig en stuur het vóór 12 december 2012 via onderstaande website naar Henkel. That's it!
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tiende editie van 'Kunst op de Campus' in Antwerpen

Nog tot 2 juli heeft in Antwerpen de tiende editie van Kunst op de Campus plaats, een samenwerking tussen [...]

09/06/2023

Vanavond weten we wie de Campus Cup wint

In het vijfde seizoen van de studentenquiz De Campus Cup (te volgen op Eén en VRT MAX) nemen 34 teams [...]

08/06/2023

Studeren is kinderspel (als je komt blokken in deze spellenwinkels)

Vanaf vandaag zijn studenten welkom in 10 spellenspeciaalzaken om er in groep te blokken. Naast een leuke [...]

30/05/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84