Image
08/10/2012

Henkel Innovation Challenge – Bedenk hét product van de toekomst

Heb je originele ideeën? Ben je geïnteresseerd in business, marketing en innovatie? Perfect, want de Duitse multinational Henkel, die onder meer merken als Persil, Silan, Pritt en Schwarzkopf in zijn portefeuille heeft, organiseert voor de zesde keer zijn Innovation Challenge.

 

Teams van twee studenten nemen het op tegen elkaar in een wedstrijd waar maar liefst 25 verschillende landen aan deelnemen. De bedoeling? Een gloednieuw product bedenken binnen een van de bestaande Henkel-merken dat tegemoetkomt aan de behoeften van mensen in het jaar 2050. Dat is niet alleen uitdagend en fun, maar je zet bovendien je eerste stappen in de internationale zakenwereld. De finale vindt plaats van 18 tot 20 maart in Shanghai en daar worden ook de prijzen uitgedeeld. De leden van het winnende studententeam mogen op wereldreis (waarde van 10.000 euro), het tweede beste team krijgt nog 4000 euro, en het derde team gaat naar huis met 2000 euro.

Hoe ga je concreet te werk? Stel je team samen, zet je idee op papier, motiveer het grondig en stuur het vóór 12 december 2012 via onderstaande website naar Henkel. That's it!
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Protesterende kunststudenten palmen Antwerpen in

Als studenten boos zijn, dan trekken ze de straat op. Als kunststudenten boos zijn, dan uiten ze hun [...]

08/03/2023

Koffie geanalyseerd voor studenten

We weten allemaal dat studenten regelmatig hun portie cafeïne krijgen. Je staat ermee op, je neemt het [...]

07/03/2023

The Messy Chef, een succes voor koelkastrestjes

Misschien wel het beste wat er bestaat voor studenten; koken met restjes uit de frigo. Of je ze steelt [...]

06/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84