Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Anna-Livia helpt je bij jouw studiekeuze via Instagram

Moet je binnenkort een (nieuwe) studiekeuze maken? Anna-Livia, ook bekend als @vanilack op Instagram, [...]

09/04/2021

Glee-cast eert Naya Rivera op 32ste GLAAD Media Awards

Op de virtuele ceremonie van de 32ste GLAAD Media Awards, prijzen voor LGBT-representatie in de media, [...]

09/04/2021

De winnaar van Big Brother is bekend

Na 100 dagen, 82 afleveringen, romances en ruzies, is de winnaar van Big Brother eindelijk bekend. De [...]

09/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84