Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dat is durven: jonge ondernemers nemen Kortrijks studentencafé over in volle coronacrisis

 Lars Alleweireldt (22) en Sebe Debacker (24) hebben lef, dat is duidelijk. Ze zijn de nieuwe  [...]

26/05/2020

Het is eens iets anders: examens afleggen op externe locaties

Omdat het momenteel te moeilijk is om alle studenten in één aula te proppen, gingen universiteiten [...]

26/05/2020

Terug naar de hogeschool: twee studenten delen hun ervaringen

Hogescholen en universiteiten geven zoveel mogelijk lessen online, maar voor praktijklessen en sommige [...]

25/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84