Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Stichting voor Toekomstige Generaties kent haar winnaars

Dertien student-ondernemers zijn bekroond met Prototyping the Future-beurzen. De Stichting bestaat [...]

13/03/2024

Blaastest voor lachgas

Verkeersinstituut VIAS wil dat er een blaastest komt die het gebruik van lachgas kan opsporen. Exacte [...]

12/03/2024

België heeft de beste e-security ter wereld

Uit de Digital Quality of Life Index van Surfshark blijkt dat het wel snor zit met de online veiligheid [...]

12/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84