Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Uniforme drankbekers op de Gentse Feesten

Geen gesukkel meer met tien verschillende drankbekers tijdens de Gentse Feesten. Vanaf nu zullen alle [...]

22/02/2024

Dit zijn de winnaars van UGent Expedition DO!

Expedition DO! ondersteunt ondernemende studenten en onderzoekers aan de UGent. De studentenprijs ging [...]

21/02/2024

Radiozender MNM opent opnieuw haar deuren voor jong talent

Sinds de krokusvakantie is Student Late Night opnieuw van start gegaan op MNM, wat betekent dat mediastudenten [...]

18/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84