Image
31/03/2011

UGent lanceert reclamecampagne

Via de jaarlijkse ‘Durf Denken’ mediacampagne wil de universiteit aan de buitenwereld tonen waarvoor zij staat. Zij verwelkomt kritische en onafhankelijke onderzoekers, werknemers en studenten, en spoort die laatste groep ook aan om buiten het hokje te denken.

 


Dit jaar is er gekozen voor vier opvallende campagnebeelden: een steak in de vorm van een rund, een kuiken in een smalle fles en zelfs een voetbal met het opschrift ‘Israël Palestine Worldcup 2026’. De universiteit geeft toe dat het uitdagende foto’s zijn, maar dat is net de bedoeling. Wees dus niet verbaasd als je iets langer dan normaal blijft hangen bij een poster of affiche, want nadenken zal je, als het van de UGent afhangt. ‘Intrigerend, confronterend, bruuskerend, aan u de keuze. Als u maar durft te denken’, benadrukt de website van de UGent.

 
(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

ISIC maakt het studentenleven mooier in binnen- en buitenland

De internationale studentencommunity ISIC zit ook dit academiejaar niet stil. Onder het motto #StudentsForABetterWorld [...]

28/10/2022

Helft van Brusselaars was al betrokken bij verkeersongeval

Kijk uit je doppen als je in Brussel studeert, want uit de Urban Road Safety Index 2022 van Cyclomedia [...]

27/10/2022

Vijftigste editie 24-urenloop wordt groots in Leuven

Vandaag en morgen organiseert de Leuvense studentenkoepel LOKO samen met de Leuvense kringen de 50ste [...]

26/10/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84