Image
31/03/2011

UGent lanceert reclamecampagne

Via de jaarlijkse ‘Durf Denken’ mediacampagne wil de universiteit aan de buitenwereld tonen waarvoor zij staat. Zij verwelkomt kritische en onafhankelijke onderzoekers, werknemers en studenten, en spoort die laatste groep ook aan om buiten het hokje te denken.

 


Dit jaar is er gekozen voor vier opvallende campagnebeelden: een steak in de vorm van een rund, een kuiken in een smalle fles en zelfs een voetbal met het opschrift ‘Israël Palestine Worldcup 2026’. De universiteit geeft toe dat het uitdagende foto’s zijn, maar dat is net de bedoeling. Wees dus niet verbaasd als je iets langer dan normaal blijft hangen bij een poster of affiche, want nadenken zal je, als het van de UGent afhangt. ‘Intrigerend, confronterend, bruuskerend, aan u de keuze. Als u maar durft te denken’, benadrukt de website van de UGent.

 
(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jelle Cleymans nu ook op de radio

Een mens kan niet 24/7 op een musicalpodium staan, zelfs al heet je Jelle Cleymans. Daarom maakt Jelle [...]

30/09/2022

Student Kick-Off Gent gooit er vanavond geld tegenaan

Student Kick-Off is niet zomaar een verwelkomingsfeestje voor de Gentse studenten, maar is uitgegroeid [...]

28/09/2022

Levenslang korting bij Acco, dé onestopshop voor elke student

Wil jij, net als 230.000 anderen, levenslang korting  genieten bij Acco én tegelijkertijd bijdragen [...]

19/09/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84