Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse Wizard Store krijgt hoog bezoek

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar The Wizard Store heeft alsnog de deuren geopend in Gent, [...]

19/12/2021

19-jarige Pauline mocht met Regi naar het Sportpaleis

In september startte Regi op VTM 2 samen met zijn fab four Jaap Reesema, Olivia, Camille en Lester Williams [...]

12/12/2021

Ook jij kan brainstormen over de toekomst van Europa

Op woensdag 15 december organiseren tal van partners een online brainstormavond over de toekomst van [...]

10/12/2021