Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten UGent bouwen zelfrijdende elektrische racewagen

UGent Racing, een collectief van 80 ingenieursstudenten van de UGent, bouwen samen aan een zelfrijdende [...]

31/01/2022

Lumière opent stadsbioscoop in Mechelen

Goed nieuws voor de Mechelse studenten, want na veertig jaar zonder stadsbioscoop heeft Lumière er eentje [...]

28/01/2022

Bestuur Vlaamse Vereniging van Studenten kleurt exclusief mannelijk

Genderdiversiteit is ver te zoeken in het nieuwe bestuur 2021-2022 van de Vlaamse Vereniging van Studenten [...]

26/01/2022