Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

3 originele manieren om Amerika te ontdekken met het ESTA

Droom jij al langer van een bezoek aan de Verenigde Staten, maar brengen de bijhorende administratieve [...]

26/05/2021

Op vakantie met alpaca’s

Moet je er even tussenuit en hou je van dieren? In het Nederlandse Drenthe kan je op vakantie tussen [...]

24/05/2021

Een pak spieren in geen tijd

Wou je deze zomer indruk maken met je geweldige summer-body, maar is er toch iets mis gegaan tijdens [...]

23/05/2021