Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dear Class of 2020: celebrities speechen op online proclamatie

  Voor studenten die dit jaar afstuderen is de coronacrisis, hoe kan het ook anders, een grote [...]

09/06/2020

Tomorrowland kiest voor digitaal festival

  Om de zomer zonder festivals op te vullen, bouwde Tomorrowland aan een digitale variant, die [...]

05/06/2020

Examenfraude ingenieursstudenten erger dan verwacht

  Eerder raakte bekend dat een aantal eerstejaarsstudenten burgerlijk ingenieur van de Universiteit [...]

05/06/2020