Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten UGent krijgen binnenkort les in Flanders Expo en Ghelamco Arena

Studenten aan de UGent zullen volgend academiejaar niet enkel school volgen op de campus, maar ook in [...]

21/08/2020

Wereldwijde storing bij Google treft ook België

Een wereldwijde storing bij Google verhindert heel wat mensen om met Gmail, Google Drive, Google Meet [...]

20/08/2020

Deze hilarische mondmaskers moet je gezien hebben

Jedidja Tack uit Oudenaarde maakt van de nood een deugd. Ze richtte Mondgrapjes op, een site waarop ze [...]

07/08/2020