Image
10/04/2011

KU Leuven lanceert eigen bier

De associatie van de Katholieke Universiteit Leuven lanceert haar eigen bier ‘Surplus’. Het pilsje is het resultaat van universitair onderzoek en lijkt alvast veelbelovend. Studenten en personeelsleden kunnen ook hun steentje bijdragen door een logo en etiket te ontwerpen, de winnaar wordt beloond met een iPad of een vat.

 


Onderzoekers hebben nieuwe technologieën getest op een traditioneel recept. Volgens de K.U. Leuven ontstond een smaakvolle pint: “Op die manier is het een schitterende uiting van de persoonlijke ontwikkeling, kwaliteitsverhoging en innovatie waarvoor onze associatie staat.” Voor de liefhebbers: Surplus is een bitter bier met een bescheiden alcoholpercentage. Een heerlijke dorstlesser benadrukken de makers.

 
(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit werd achtergelaten in Belgische Uber-taxi's

Uber heeft zijn zevende jaarlijkse Uber Lost & Found Index gepubliceerd, een indrukwekkend overzicht [...]

01/11/2023

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84