Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit wil zwakke studenten verplichten tot verandering

De KU Leuven gaat na in hoeverre het mogelijk is eerstejaarsstudenten die onvoldoende presteren te verbieden [...]

24/03/2014

Meer en meer studenten bissen en trissen

Hogescholen en universiteiten trekken aan de alarmbel, want slechts één op de drie studenten werkt zijn [...]

24/03/2014

Zonnen op het DOK-strand in Gent

Op 1 mei wordt er opnieuw leven geblazen in het terein aan de Oude Dokken, want het populaire DOK-strand [...]

22/03/2014