Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student lanceert alternatief voor necknominations

Een 19-jarige student uit het Nederlandse Leiden heeft gisteren een muzikaal alternatief voor de necknominations [...]

11/03/2014

kotbazen houden huurwaarborg achter

Erasmusstudenten stuiten op allerlei problemen wanneer ze naar het buitenland trekken. Dat is niet anders [...]

10/03/2014

Student krijgt rol in pornofilm aangeboden na ontmaskering studente

Het moet wel eventjes schrikken zijn als je een medestudent herkent in een pornofilm. Zou jij het geheim [...]

10/03/2014