Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het BIVV lanceert een verkeers-veiligheidsspel, met 100.000 euro aan prijzen!

Elk jaar komen tientallen jongeren (tussen 18 en 24 jaar) om bij verkeersongevallen. Het BIVV (Belgisch [...]

24/02/2014

Ooit komt het goed

Youngsters Stijn,Thibault, Tijs enThomas nemen je in het Eén-programma ‘Ooit komt het goed’ [...]

23/02/2014

IT-studenten PXL leren drones programmeren

Vanaf volgend jaar komt er een nieuw vak bij voor de studenten informatica aan Hogeschool PXL. Ze gaan [...]

21/02/2014