Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Londense universiteit tovert labo om tot pub

De London South Bank University doet op geheel eigen wijze onderzoek naar alcoholgebruik en de effecten [...]

20/02/2014

Obama gezicht van illegale erectiepillen

Barack Obama heeft er sinds kort een nieuwe job bij, al is het de vraag of hij er echt weet van heeft. [...]

20/02/2014

Kotbaas wil 18.000 euro voor leegspuiten brandblusser

Als student voor brandweer spelen blijkt een dure aangelegenheid te zijn. In 2010 kregen twee jongeren [...]

19/02/2014