Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student&Go stalt beste Belgische studenten uit

Student&Go gaat op zoek naar de allereerste ‘Belgian Student of the Year’. Het professionele [...]

24/01/2014

Studenten kapen de ether bij MNM

Vanaf maandagavond 27 januari nemen enkele hogeschoolstudenten vijf weken lang van 22 uur tot middernacht [...]

23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht

Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People [...]

23/01/2014