Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student verkocht al 3000 liter van zijn eigen bier

Tijdens de finale van de Brouwland Biercompetitie in mei 2013 kroonde een professionele jury Eden Quadrupel, [...]

06/01/2014

Enkel universiteitsstudenten welkom in bib UA

Studenten van hogescholen mogen nog wel opzoekingswerk doen of boeken uitlenen, maar zijn niet langer [...]

06/01/2014

Studenten vinden notities en examenvragen online

Vier jonge ondernemers baseerden zich op een Nederlandse website en lanceerden dan zelf www.graduator.be, [...]

03/01/2014