Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Mooiste bib van het land opent voor het grote publiek

Magisch, overweldigend, adembenemend… de bijzondere schoonheid en de authentieke sfeer van de [...]

08/02/2023

Vives-leefcampus in Brugge is geopend

Studenten van Vives kunnen voortaan niet alleen les volgen aan de hogeschool in Brugge, maar er ook verblijven. [...]

07/02/2023

Digital natives verkiezen een mix van live en online les

Een enquête van Acco toont aan dat blended lessen de toekomst zijn. Studenten en docenten hoger onderwijs [...]

03/02/2023