Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Groot-Brittannië verkiest geilste studente

Na een online vragenlijst van de datingwebsite ShagAtUni mag de 20-jarige Elina Desaine zich ‘Britain’s [...]

18/11/2013

Studeren in Amerika alsmaar populairder

Alsmaar meer studenten steken de grote plas over en schrijven zich in aan een Amerikaanse universiteit, [...]

15/11/2013

Universiteit stuurt 37.000 studenten naar huis

Een informaticafreak van de universiteit van het Nederlandse Dresden is erin geslaagd per ongeluk naar [...]

14/11/2013