Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

4.000 Leuvense studenten geven bloed

Twee keer per jaar geeft het Leuvense studentengezelschap achter Bloedserieus medestudenten de kans [...]

25/11/2013

19-jarige ontwikkelt horloge van de toekomst

Kanjers als Apple en Samsung zijn volop bezig met het creëren van horloges die over de nieuwste technologische [...]

22/11/2013

Student beleeft The Hangover

Een 19-jarige Brit heeft er een stevig nachtje stappen opzitten… Hij werd zelfs wakker in Parijs. [...]

21/11/2013