Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Netstrijd gooit studenten grootse fuif

Vanaf overmorgen ruil je voor zeven dagen je beste vriend(in) in voor een veegborstel en een vuilblik, [...]

08/10/2013

Giscorrectie benadeelt goede studenten

De giscorrectie bij meerkeuzevragen is geen goede zaak voor studenten die weinig gokken, dat blijkt [...]

07/10/2013

GUIDO’s onfeilbare (nou ja...) studiemethode

De examens staan voor de deur en je bent klaar om in die berg cursussen te duiken. Je wil nu eenmaal [...]

06/10/2013