Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“Hoofdpersonage uit The Simpsons sterft”

Na Maude Flanders, Bleeding Gums Murphy, Fat Tony en de kat Snowball 1 heeft Al Jean, producer van The [...]

02/10/2013

Win tot 2.500 euro met je thesis

Al voor het twaalfde jaar op rij kan je jouw thesis insturen en meedingen naar de Vlaamse Scriptieprijs. [...]

02/10/2013

Astrid Bryan zonder ondergoed op stap

Wie de preview van de volgende ‘Astrid in Wonderland’ heeft gezien, weet dat Astrid Bryan [...]

01/10/2013