Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student verfilmt zijn coming out story

Tyler Clementi pleegde in september 2010 zelfmoord nadat zijn voormalige roommate een sextape van Clementi [...]

18/09/2013

Zwem mee voor het goede doel

Op zaterdag 21 september kan je in het Gentse zwembad Gusb baantjes trekken voor het goede doel. Rotary [...]

17/09/2013

Vakken meenemen beïnvloedt slaagkansen niet

Volgens de Katholieke Hogeschool Leuven heeft vakken meenemen naar een volgend academiejaar geen negatieve [...]

16/09/2013