Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste Belgische ‘The Color Run’ op 29 september

Gisteren vond in Puurs het Holi Festival of Colours plaats, een groots feest afkomstig vanuit India, [...]

01/09/2013

KU Leuven registreerde nu al 15.000 studenten

Studenten kunnen zich nog maar sinds twee weken inschrijven aan de KU Leuven en de teller staat nu al [...]

31/08/2013

Brussel Brost gooit studenten gigantische fuif

Na het succes van de vorige edities, plant Brussel Brost nu al voor de vierde keer op rij een gigantisch [...]

30/08/2013