Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Steeds meer Antwerpse studenten

Uit het jaarlijks rapport van onderwijsminister Pascal Smet blijkt dat het aantal studenten in het hoger [...]

14/02/2013

Valentijnsactie voor Gentse studenten

Deze tijd van 't jaar kleuren alle etalages rood en zien we overal kussende koppeltjes staan. Wel [...]

13/02/2013

KU Leuven wil extra verplicht vak invoeren

De KU Leuven denkt er sterk over na om binnenkort een nieuw universiteitsbreed vak in het leven te roepen. [...]

12/02/2013