Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

KU Leuven en UGent voeren ijkingstoets in

In de zomer van 2013 organiseren de KU Leuven en UGent een ijkingstoets voor de eerstejaars Burgerlijk [...]

07/02/2013

Amsterdamse hogeschool opnieuw in de fout bij examens

Zo’n 350 eerstejaarsstudenten fysiotherapie aan de Hogeschool van Amsterdam moeten binnenkort [...]

06/02/2013

Limburgse studenten ontwikkelen mobiele butler

Je kent het wel: je zit op een terrasje en je snakt naar een frisse pint, maar de ober is nergens te [...]

06/02/2013