Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 Leuvense brouwerijen

1) Stella Artois Deze brouwerij is de bekendste in heel Leuven. Met zeshonderd jaar aan brouwexpertise, [...]

13/01/2025

Dit is de winnaar van de Vlaamse Scriptieprijs

Vlak voor de kerstvakantie werd in het Gentse stadhuis de Vlaamse Scriptieprijs uitgereikt. De trofee, [...]

07/01/2025

5x Aalst in het groen

1) Stadspark Plaatjes schieten aan de Spiegelvijver, skaten op het BETONG-skatepark of je loopschoenen [...]

06/01/2025