Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Karaoke kan binnenkort ook in de cinema

Binnen enkele weken kan je bij Kinepolis Gent niet enkel meer terecht voor een gezellige film, ook voor [...]

27/10/2024

Hadden de lockdowns dan toch geen blijvend effect op het mentaal welzijn van jongeren?

Uit het SIGMA-onderzoek van de KU Leuven blijkt dat het aantal jongeren met psychische klachten niet [...]

26/10/2024

Tweedehandswagen kopen? Op de Car-Pass vind je niet alleen kilometers!

Droom je van een eerste wagen? Dan kies je wellicht voor tweedehands. Op de Car-Pass - een wettelijk [...]

25/10/2024