Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse bdsm-studenten vragen erkenning

De kans is reëel dat Gent binnenkort de eerste officieel erkende bdsm-studentenvereniging van Europa [...]

20/12/2012

Studente UGent wint Vlaamse Scriptieprijs 2012

Deze week werd de elfde Vlaamse Scriptieprijs uitgereikt in het stadhuis van Gent. Met de onderscheiding [...]

20/12/2012

Mark Uytterhoeven helpt VIER met kijkcijferstrijd

We kunnen hem ondertussen al een tv-coryfee noemen, maar Mark Uytterhoeven heeft nog steeds de kracht [...]

19/12/2012