Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student schiet wakker uit nachtmerrie tijdens les

In slaap vallen tijdens de les is schering en inslag in elke studentenstad, maar een Amerikaanse student [...]

10/12/2012

Vlaamse Vereniging van Studenten heeft nieuwe voorzitter

KUL-studente Anke Van den Bergh uit Zemst werd gisteren verkozen tot de nieuwe voorzitter van de Vlaamse [...]

09/12/2012

Studenten organiseren ‘Dag en Nacht van de Radio’

Op donderdag 13 december is de hogeschool Thomas More Mechelen het decor voor de Dag en Nacht van de [...]

09/12/2012