Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zien drinken doet drinken

  Als één student op café een shotje bestelt, volgen anderen al snel dat voorbeeld. Psychologe Helle [...]

14/03/2012

Vader stuurt gebuisde zoon straat op in sandwichbord

    Niet iedereen krijgt huisarrest na een rapport dat bulkt van de buizen, sommige vaders [...]

14/03/2012

Schrijf je in voor nieuwe versie van De Slimste Mens

  Dat het kijkcijferkanon De Slimste Mens ter Wereld dit najaar op vt4 te volgen is, is ondertussen [...]

13/03/2012