Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tom Coenye verkozen tot Wijste Prof

  Jaar na jaar kiezen de Gentse Studentenraad en facultaire studentenvertegenwoordigers de Wijste [...]

30/03/2012

Dagboek van een Leuvense student: Strakke kont

  Bloedserieus had weer haar tenten opgeslagen in Leuven en zoals hopelijk vele andere studenten, [...]

28/03/2012

Alsmaar meer Nederlandse studenten in onze aula’s

  In 2012 volgen exact 4.620 Nederlanders met een studiebeurs les in ons land, goed voor zeven procent [...]

27/03/2012