Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Stephen Hawking naar K.U.Leuven

Dinsdag is de wereldwijd gekende en gerenommeerde kosmoloog Stephen Hawking in de universiteit van [...]

23/10/2011

Hogeschool maakt depannagewagen voor elektrische auto’s

Pechverhelpingsdienst VAB heeft de hulp van Katholieke Hogeschool Sint-Lieven ingeroepen om een depannagewagen [...]

22/10/2011

Wat doe je met het bodempje wijn dat na het feestje overblijft in de fles?

SIMPEL: Giet de wijn in een plastic vorm voor ijsblokjes en zet die in het vriesvakje. De blokjes bevroren [...]

22/10/2011