Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten gebuisd door computervirus

Aan de Université Catholique de Louvain moeten 24 studenten hun jaar overdoen, omdat een computerbug [...]

17/10/2011

Hoe kan je een gerecht redden waar je per ongeluk te veel zout in hebt gekieperd?

SIMPEL: Schil snel een aardappel en gooi 'm erbij terwijl je verder kookt. De patat zal een flink stuk [...]

14/10/2011

Studenten maken meer dt-fouten dan 12-jarigen

Een onderzoek aan de Universiteit in Antwerpen heeft aangetoond dat eerstejaarsstudenten opvallend meer [...]

13/10/2011