Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Infobeurs voor laatstejaarsstudenten

De associatie van de KU Leuven organiseert op 2 maart in Leuven een infobeurs in Sporthal ‘De Nayer’ [...]

17/02/2011

Write Now! zoekt schrijftalent

Heb jij een vlotte pen en ben je tussen de 15 en 24 jaar? Schrijf je dan snel in voor de Nederlandstalige [...]

17/02/2011

Prins Laurent moet rijbewijs inleveren

Sinds maandag moet Prins Laurent het even zonder zijn rijbewijs stellen. De royal werd met zijn Fiat [...]

16/02/2011