Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Grote bedrijven rekruteren studenten op Technologiedag

Op woensdag 16 februari organiseert de Erasmushogeschool Brussel een Technologiedag voor de laatstejaarsstudenten [...]

16/02/2011

Dagboek van een eerstejaars: De goede voornemens

Niets zo geweldig als die lesvrije week. Iedereen vult zijn dagen dan verschillend in, maar voor elke [...]

15/02/2011

Leuvense studenten klagen over vervroegde examenplanning

Er zijn maar liefst 500 klachten binnengestroomd bij de Leuvense Overkoepelende Kringorganisatie LOKO [...]

15/02/2011