Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Examenstress vermijden doe je zo

Angst voor black-outs of kamp je hele dagen door met examenstress? De redding is nabij, want onderzoekers [...]

19/01/2011

De Wever geeft forfait: “hype rond Allerslimste Mens niet meer gezond”

Na de uitschakeling van Ivan De Vadder was Bart De Wever zeker van een plaats in de finale van De Allerslimste [...]

19/01/2011

Mannen van Basta ontmaskeren belspelletjes (+beelden)

Na de spraakmakende stunt rond Mobistar van vorige week pakten de mannen van Basta ook gisterenavond [...]

18/01/2011